Žaidimas Lila (angliškai Leela) – tai transformuojantis savęs pažinimo žaidimas, unikalus įrankis jūsų gyvenimo kelio diagnostikai ir koregavimui, jūsų didžiajai grįžimo prie tikrųjų troškimų ir tikslų kelionei.

Koks yra žaidimo Lila tikslas

Kiekvienas pats nustato žaidimo tikslą, taip pat rezultatą, kurį nori pasiekti. Svarbiausia, ką jums reikia padaryti, tai suformuoti savo prašymą ir būti pasirengus priimti atsakymą. Leela, „Snakes and Arrows“ nėra tik žaidimas. Šio žaidimo filosofija remiasi indų sakraliniais tekstais.

Yra daug žinomų žaidimo versijų. Įvairiuose pasaulio muziejuose galima rasti daugiau nei penkiasdešimt variantų, kurių dauguma buvo atrasti Indijoje, Nepale ir Tibete.

Žmonės šį žaidimą žaidė tūkstančius metų. Tai gali padėti rasti savo kelią ir pasiekti savo gyvenimo tikslus.

Išminčiai, atradę šį žaidimą, pasinaudojo juo, kad suprastų savo dabartinę būklę. Stebėdami  judėjimą iš vieno langelio į kitą, jie galėjo tiksliai matyti, kurios gyvatės privertė juos nukristi, o kurios strėlės vedė aukštyn. Jie tikslingai stebėjo visą paveikslą, sukurtą judėjimu lentoje. Vėl ir vėl eidami per žaidimą, jie atidžiai stebėjo savo reakcijas, kai nusileisdav0 į tam tikrą lygmenį. Stebėdami savo vidinę erdvę, jie išugdė savo neįsitraukimo būseną. Tuo pačiu metu žaidimo struktūra leido jiems vis giliau įkvėpti dieviškų principų ir žinių, kuriomis grindžiamas žaidimas. Raštų studijavimas ir savojo Aš tyrinėjimas sujungtas į vieną procesą: štai kuo Lila, savęs pažinimo žaidimas yra unikalus.

 

Kai žaidžiame stalo Lila žaidimą, žaidimo lenta, ant kurios juda mūsų žaidimo simbolis, veiks kaip kažkoks mikrokosmosas, kuriame visas šis pasaulis yra tarsi hologramoje. Taigi įžvalgos ir suvokimai, kuriuos gauname šio žaidimo eigoje, automatiškai perkeliami į makrokosmosą, tai yra į šią visatą. Tokiu būdu mes galime pakeisti savo likimus, kai suvokiame dalykus, kurie anksčiau buvo nuo mūsų paslėpti.

 

Kaip žaidžiamas Lila žaidimas

Žaidimo lentą sudaro 72 langeliai. Kiekvienas langelis atitinka būseną, kurią patiriame gyvenime (pyktis, pavydas, neapykanta, džiaugsmas, laimė…) Šie kvadratai išsidėstę aštuoniose egzistencijos plotmėse. Kiekviename langelyje yra žinutė, kurios žmogui šiuo metu reikia, kad suprastų tam tikrą patirtį. Žaidėjas gali būti nukreiptas į tam tikrą langelį daug kartų, kol supras ir priims jo pranešimą.

Žaidimo lentoje pavaizduotos strėlės ir gyvatės. Rodyklės yra tai, kas pakelia mus į aukštesnes egzistavimo sąlygas. Gyvatės mums įgelia ir stumia žemyn. Kai kurios sąlygos mus veda į kilimą, o kitos į nuosmukį ir taip bekeliaujant Lila lauku „žaidžiame“ gyvenimą.

 

Žaidimas turi pradžią ir pabaigą

 

Pradžioje žaidėjas suformuluoja užklausą, į kurią nori gauti atsakymus. Prieš žaidimo pradžią, žaidžiantysis pabūna 68 langelyje – Kosminėje sąmonėje. Tai pati pradžių pradžia ir pabaiga.

Norėdami gimti žaidime, mesdami karmos kauliuką turite išridenti šešetą. Tai gali būti sunku. Kai kurie žaidėjai gali niekada neišridenti 6. Tai rodo, kad žaidimo užklausa greičiausiai, turėtų būti suformuluota iš naujo.

Po to, kai žaidėjas išmeta 6, jis pereina į pirmą laukelį – Gimimas. Šiuo metu susijungia visi šeši elementai: vanduo, žemė, ugnis, oras, eteris ir kauliuką metantis žmogus. Tai reiškia, kad žaidėjas yra pasirengęs tyrinėti savo gyvenimą, yra pasirengęs priimti užuominas iš Visatos.

Tada jis, arba žaidėjo simbolis (jei žaidžiamas stalo žaidimas), iš karto persikelia į 6 langelį Iliuzija. Sveiki atvykę į šį iliuzinį pasaulį! Po to kauliukas metamas dar kartą. Ir taip keliaujama nuostabiu, energetiškai stipriu Lilos lauku iki pat Kosminės sąmonės.

 

Neįmanoma laimėti ar pralaimėti žaidimą. Tai ne varžybos kas greičiau, ėjimo transformacijų lauku tikslas yra Išgirsti žaidimo balsą, priimti virsmo kelią. Tuomet, galima teigti, kad tai pergalė. Šio žaidimo tikslas yra padėti jums atsikratyti tapatybės ir tapti geresniems. Žaidimas bus baigtas, kai grįšite į tikrąjį save, tapsite žaidimo esme.

 

Ką galima sužinoti žaidžiant žaidimą Lila

 

Tiksliai ir aiškiai suformuota žaidimo užklausa yra durys į vidinę metaforinę erdvę, kurioje jau yra atsakymai į bet kurį prašymą. Čia, žaidimo eigoje, patys rasite sprendimus, kelius ir išeitis. Žaidimas leis jums sukurti saugią erdvę, kurioje turite teisę klysti, kurioje formuojasi priėmimo ir sąveikos atmosfera, kuri yra labai svarbi jūsų tobulėjimui, asmeniniam pasitenkinimui, apribojimų paieškai, galimybių riboms plėsti.

Jūsų prašymas gali būti dvasinis arba materialus, iš bet kurios gyvenimo srities: meilės, karjeros, kūrybos, sveikatos, darbo, šeimos, santykių, savirealizacijos.

Jūsų prašymas žaidimui turi būti konkretus, aiškiai suformuluotas ir atspindėti tikrąjį tikslą, kurį norite pasiekti. Svarbu, kad jis būtų ypač svarbus jums ir suformuluotas jūsų vardu.

Prašymas turi kilti iš širdies. Vienas žaidimas vyksta vienam prašymui.

 

Užklausų, prašymų pavyzdžiai:

  • Kaip pasiekti konkretų tikslą?
  • Ką turiu padaryti, kad atpažinčiau savo norą?
  • Kaip pakeisti savo santykius su konkrečiu žmogumi?
  • Ką man svarbu suprasti?
  • Dėl kokių priežasčių mano gyvenime kažko (kažkieno) nėra?
  • Kaip sukurti harmoningus santykius su konkrečiu žmogumi?
  • Koks mano tikslas šiuo gyvenimo etapu?
  • Noriu pamatyti kelią į kažką.

 

Rekomenduojame pasitikrinti prašymą dėl vidinių prieštaravimų. Tai galite padaryti pateikdami sau atsakymus į šiuos klausimus:

  1. Ar tikrai aš to noriu?
  2. Tai aš ar kas nors kitas nori to?
  3. Ar aš to noriu, ar turiu tai daryti?
  4. Ko aš iš tikrųjų noriu?
  5. Ko nori mano širdis?
  6. Koks dar tikslas (poreikis, noras) slypi už šio prašymo?
  7. Kas bus, jei šis prašymas nebus įgyvendintas?

 

Kaip analizuoti, suprasti žaidimą

Įsiklausykite į kiekvieno langelio aprašymą, nes tai yra užuomina. Priklausomai nuo žaidėjo būklės, situacijos ir prašymo, užuomina gali būti pažodinė arba metaforinė. Tai, kaip ši užuomina interpretuojama, šiuo metu ir yra teisingas būdas.

Kai žaidimas bus baigtas, dar kartą atidžiai peržiūrėkite ką užsirašėte eigoje. Atkreipkite dėmesį į šiuos dalykus:

– Langeliai su gyvatės galva nuo kurių pajudėjote žemyn.

– Langeliai į kuriuos nusileidote daugiau nei du kartus.

– Pasikartojantys ėjimai, ypač jei jie baigdavosi kritimais.

– Langeliai, iš kurių buvote pakelti rodyklių.

– Emocijas sukėlę įvykiai, langeliai ir jų aprašymai.

Tai yra pagrindiniai punktai, kurių reikia tolesniam darbui.

 

Pirmiausia atkreipkite dėmesį į langelius, kurie jums turėjo stiprų emocinį poveikį. Pageidautina juos išstudijuoti pirmoje eilėje, tai suteiks daugiau jėgų ir energijos tiek tolimesniam darbui pagal pageidavimą, tiek visam gyvenimui.

Po to būtinai atkreipkite dėmesį į langelius, kuriuose pavaizduota gyvatės galva. Jūs nukritote iš tų kvadratų į egzistencijos plotmes. Ypatingą dėmesį atkreipkite į tuos, nuo kurių kelis kartus nukritote. Turite atidžiai perskaityti egzistavimo sąlygą, atitinkančią šį langelį ir langelį į kurį nukritote. Pagalvokite, kodėl taip atsitiko, kas atitinka šias egzistavimo sąlygas jūsų gyvenime.

Tada išstudijuokite langelius, kuriuose atsidūrėte du ar daugiau kartų, kodėl žaidimo metu turėjote į juos eiti vėl ir vėl. Žaidimas parodo, kad šios egzistavimo sąlygos yra svarbios jūsų užklausoje. Jas patartina suprasti ir išstudijuoti.

Žaiskite ir gaukite gyvenimą keičiančios patirties. Gidai iš visos planetos čia suteikia žinių apie sielos, kūno ir proto transformaciją. Registruokitės į žaidimą ČIA